tredje januari,

I Träning, personligt.,
 
Även idag började vi dagen med lite träning, en timme svettades jag på gymmet ( det blev lite crosstrainer och cirkelgym ) innan vi for hemåt. :) Och idag fick vi besök av Elsas morfar - jag klippte honom lite och sen pratade vi och lekte med Elsa och Adele. ♥ mysigt.
 
Tvättmaskinen har snurrat hela dagen ( som vanligt, haha ) och vi har lekt mesta delen av tiden - men när J kom hem från jobbet så fick jag sätta mig i soffan med datorn i knät och göra lite nytta. ;) det är mycket som ska läsas och läras ( och hinnas med ).
 
Och nu sover båda barnen sedan länge, J tränar och jag sitter fortfarande kvar i soffan - men tog en välförtjänt paus och uppdaterade bloggen lite och vilade huvudet. ;) haha.
 
Hoppas ni har en mysig torsdagskväll. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: