en helt vanlig lördag,

I De allra bästa., Träning, personligt.,
Idag började jag dagen med lite intervall-träning efter frukosten - och jag hade glömt hur underbart det är att springa ( och hur jobbigt det är när man är tjockis, haha ). Och när jag kom hem så avslutade jag med lite magträning, aouch - när tänker mina magmuskler komma tillbaks?
 
Elsa tränade lite med mig idag ;) haha. ♥

Efter lunch så for vi ner på stan hela familjen, J hittade en ny mössa, jag hittade ett pannband ( tunnare modell, så att jag slipper frysa om öronen när jag är ute och går / springer och oftast har håret i en tofs ), sen fick några nya turkosa ljus följa med hem samt en babypulka åt Adele. :)
 
 
Innan middagen så tyckte J och Elsa att Adele skulle piffa till sig lite med en tiara. ;) Och Elsa är en duktig fotograf ( om man gillar den lite suddiga stilen, hehe ) ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: