1 januari 2013,

I Adele, Träning, personligt.,
Det nya året firades in tillsammans med några av de finaste vännerna vi känner. ♥
( det kommer ett blogginlägg senare med bilder och lite mer om vår nyårsafton ) Men jag kan visa en bild nu - såhär himla söt var vår lilla nyårsbjörn vid tolvslaget, med rosa hörselkåpor, haha. ♥
 
Idag har vi inte gjort så himla mycket, jag började dagen med en promenad tillsammans med Sara ( toppenstart på det nya året ).
Jag invigde även mina nya übersköna dojjor - en julklapp från J. Och vet ni - jag kommer springa som blixten i dem till våren / sommaren, haha. ;)
Och jag ska bli lite snyggare, lite nyttigare, mycket smalare och lite bättre det här året. ;) haha.
 
Kvällen kommer ägnas åt soffmys ( jag ska samla lite kraft inför morgondagens träning ) och snabba cash 2 får stå för underhållningen. Lovely. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: