Veckans träning,

I Träning,

Jag vet att jag är dåligt på att blogga om vad och när jag tränar, men nu får ni åtminstone ett inlägg med den här veckans träning. :)

måndag: vila √
tisdag: zumba ( en timme ) tillsammans med Sändie. √
onsdag: ev. spinning ( en timme ) och efter det core ( en timme ) tillsammans med Sändie. √
torsdag: ev. styrkepuls ( en timme ) om jag lyckas få en plats och efter det yoga ( en timme och tio minuter ) tillsammans med . . . trumvirvel . . . Sändie. ;) Haha.
fredag: vila
lördag: functional moves ( en timme ) tillsammans med Sändie.
söndag: vila

:)

Med reservation för ändringar, och blir något träningspass inställt så byter jag ut det mot en långpromenad eller en stund på gymmet.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: