Träningsvärk.

I Träning,
Haha, idag har jag träningsvärk. Den kom som ett brev på posten, tihi.
Men gud så underbart. ♥ Även om jag har stora problem att sätta mig ner och resa mig upp, det ser nog ut som om jag är 100 år när jag gör det i slowmotion. :D
Och ikväll kör vi igen, denna gång så blir det styrkepuls med samma instruktör som på coreXpress, så jag kan nog räkna med en hel del benböj även ikväll. :)
Min kära pappa skulle nog vara barnvakt åt Elsa ♥ under tiden som jag tränar, eftersom Johan har träning ungefär samma tid.
Toppen.

  
Skrivet av: Jennie
I   Blogg: http://angelsaga.blogg.se/

Underbart med träningsvärk, känns verkligen att man gjort nytta då :)

Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Tack snälla du! :) Usch... Ett steg närmare 30. Bläää! :p Njut medans du är ung!



Jag trivs oxå bäst i brunt. Har varit blond i 2 eller 3 omgångar, men näe... Inget för mig. Fast de roliga är ju att jag är blond egentligen :p



Kram kram!

Skrivet av: - säändie
I

Jag har världens muskel/träningsvärk idag. haha. Du ska se när jag går. Folk skrattar! :p



Men då vet vi iaf att vi tränat rätt & att våra muskler har fått arbetat - ett steg närmare vårt mål :)






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: