Båx än fan.

I Träning,
Oj oj oj - gud så skoj och guuud så jobbigt.
Jag är fortfarande alldeles skakis i kroppen. :) Jag har t.o.m svårt att trycka på tangenterna på datorn. Hehe.

Lite i sista minuten blev det bestämt att jag skulle följa med Mikaela, Jenny och Johanna på Box'n'fun på sporthallen. Så nu lyckas jag klämma in hela fyra träningspass även denna vecka. :) Toppen!
Skönt att få bli av med lite aggressioner, gå lös lite med boxningshandskarna. Haha.

Nu - en dusch och sen soffmys för mig själv - då jag bara pussade Johan när jag kom hem, sen åkte han iväg på innebandyträning. :)
Självklart är det Idol som får stå för underhållningen. :)

  
Skrivet av: ♥ Andréa - mamma till Knut.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

BÄSTA tjejen! <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: