Jätteskoj och jättesvettigt.

I Träning,
Haha, precis som rubriken avslöjar så var det verkligen jätteskoj och jättesvettigt med aerobic dance. :)
Vi hoppade runt i en timme och svettades - jag såg ut som en tomat i ansiktet. :) Men det bjuder jag på. ;) hehe. Min koordinationsförmåga är inte den bästa men jag försökte iaf. :)

Och när jag kom hem så tog jag en välförtjänt dusch och nu myser jag i soffan tillsammans med J - på tv:n är det Fångarna på fortet, såklart. :)

Känslan i kroppen nu är helt underbar. ♥
Eller hur Sandra? :)

  
Skrivet av: Sandra
I   Blogg: http://sandrahelenekristina.blogg.se/

Ja att vinna på triss skulle verkligen inte sitta fel :) Men vitrinskåpet ska jag åka ner o köpa nån dag, hihi :) Är lite avundsjuk på den där känslan efter att ha tränat, de är sköönt :)

Skrivet av: Anonym
I

Va kul, jag vill också börja! Peppning!!!

Skrivet av: - säändie
I

Kul träning var det - men svettigt. haha. precis som det ska vara. Jag tog nog inte i så värst igår, för jag har ingen träningsvärk. Buä. Den kanske kommer imorgon? haha.



Skönt att vi är igång nu gumman ♥

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Hur mycket vägde hon nu då?

Kul att du kör lite peppande träningsinlägg. Fast jag skulle aldrig gå på aerobics, gick på step alldeles innan jag blev gravid och hängde knappt med på ett enda steg. kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: