Aerobic-dance.

I Träning,
Då var veckans första träningspass avklarat. Och idag tog jag och Sändie i extra mycket, så svetten rann. HAHA. :) Och det värsta var väl att jag skämtar inte, den rann verkligen. Det såg ut som om jag stått ute i regnet en halvtimme när passet var över. :)
Men då känns det bra i kroppen och huvudet. :)

När jag kom hem från sporthallen så fick Johan ta foton på mig - för att dokumentera min tjocka kropp. Lite före-bilder helt enkelt. Och om ett tag när jag fått lite ordning på min rumpa, mage och mina lår så kanske, och det är ett stort kanske, jag visar före och efter bilder.
Efter det blev det en välbehövlig dusch. Och imorgon blir det core-express tillsammans med Sändie, så klart. :)

Och nu myser jag i soffan. Och min älskade lilla Elsa sover så sött i sin säng. ♥

  
Skrivet av: -. säändie
I

Nog blev du svettig, precis som jag. men det är så det ska va ♥ jag fick in ett rim där. haha.



Ikväll kör vi igen gumman! Hurtbullar. Japp!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: