Nagellack.

I Vackra ting, personligt.,
Efter en stressig dag var det så himla skönt att smita iväg till gymmet en timme för lite styrketräning. :) Och efter att ha nattat trollungarna så hoppade jag in i duschen, som avslutades med en liten uppfräschning av fossingarna. :) De filades, smörjdes och sen målade jag tånaglarna ljusrosa. :)
 
Och appropå nagellack så behöver jag verkligen uppdatera min nagellackssamling :) och mavala är min melodi :)
Har ni något favorit-nagellack? :)
 
Så kvällen har alltså ägnats åt lite pedikyr och sköna serier på TV6 :) lovely.
Och nu tänker jag snart krypa ner i sängen - imorgon är det en hel som ska göras, samtal ska ringas, möten ska avklaras, jobb ska jobbas och barn ska underhållas ;)
 
 

  
Skrivet av: annika
I

Oj jag har så många nagellack så kan nog inte riktigt däga vilken som är min favorit/ vilket märke jag gillar bäst. Brukar oftast köpa dem som är något billigare just för att jag har så många så jag hinner ändå inte använda upp dem plus att jag byter lack så ofta att det behöver inte vara supekvalitet på dem.

Svar: Ja, jag skulle inte heller köpa något jättedyrt lack - just för att man knappt hinner använda upp dem :)
IngaMikaela

Skrivet av: Anonym
I

Nä men tjeeeena, kul att du skriver Mickis! :)
Har saknar'e!
Jag älskar HM's nagellack. De är så enkla att måla, finna i så många olika färger, är stora förpackningar och framförallt BILLIGA!
Sen har de så coola namn, tex mina favvosar: "Jo is in da house" och "all eyes on me". ;)
KRAM!
/Andréa

Svar: Haha aa men nu är jag tillbaks, en stund iaf ;) Jo, jag har några lack från H&M jag med - men kanske ska ta mig en extra titt på deras sortiment - det var ett tag sen sist :)
Haha, ja namnen är ju rätt påhittiga ;)
Kramar ♥
IngaMikaela




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: