Gummistövlar.

I Lilla Elsa, personligt.,
Elsa behöver verkligen ett par nya gummistövlar. :) att leka ute i regnet med sneakers är ingen toppenidé ;)
Så ni som köpt nya gummistövlar till era barn nyligen - vart och vad köpte ni för några? :)
 

Och jag skulle nog också behöva ett par nya gummistövlar - så jag kan väl lika gärna be om tips till mig själv med, hihi. :) Har ni sett några fina någonstans? :)
 
Gummistövlar är ju så härliga - man blir glad av dem. :) ♥

  
Skrivet av: Hanna Heine
I

vi sålde ut jättefina för endast 99:- . Svarta/lila med blommor. Jag har själv såna fast vit/svarta och de köpte jag för typ 3 år sen. Braiga :) Men kan ju vara slut... :/

Svar: Åh, vad typiskt - men jag får gå ner på coop imorgon och titta om det kanske finns några kvar då :)
IngaMikaela




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: