decisions, decisions.

I personligt.,
Tänk vad bra det kanske blir i slutändan. :) Och om inte - så är det inte hela världen. :)
 
 
Idag började jag dagen med ett litet möte - där trollungarna fick följa med och levde rövare, haha. Men det gick bra ändå :) Och sen for vi hemåt, jag jobbade lite och barnen lekte. ♥
Och efter lunch var det ett besök hos barnmorskan inbokat ( och NEJ vi ska inte ha fler barn, haha, snarare motsatsen ) för att "montera" in en liten spiral, haha. Mindre bekvämt men värt det i det långa loppet. :) Så eftermiddagen ägnade jag åt soffmys med trollen. ♥
 
Och efter en intressant kväll så tänke jag försöka jobba lite innan jag lägger huvudet på kudden - det är ju en dag imorgon också. :)
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: