Budgivning: bloggdesign rosa pastell.

I Bloggdesigner., Grafisk design,
Eftersom jag själv vet hur välbehövligt det är med en ny bloggdesign ibland så tänkte jag auktionera ut en ljusrosa pastellig och söt design bland er läsare. :) Om det är någon som är intresserad. :)
 
 
I designen så har ni möjlighet att ändra profilbild, informationstext samt byta ut bilder och text i headern, bilderna ska kunna användas i kvadratiskt format, men jag hjälper er att beskära dem. :)
( efter vunnen auktion så lägger jag självklart in designen på din blogg, så fort vi bytt ut text och bild. )
 
Se designen i sin helhet genom att klicka här.
 
Ni lägger ert bud i kommentarerna nedan och auktionen avslutas på fredag den 17:e maj klockan 23.00.
Lycka till. :)
 
- aktuellt bud: 100 kronor.

  
Skrivet av: Marie
I   Blogg: http://marieivarsson.blogg.se

Jag bjuder 100! :)

Svar: :)
IngaMikaela




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: