Verum hälsofil - skogsbär.

I personligt.,
Inatt sov Elsa hos sin farmor och farfar så jag och Adele tog tillfället i akt och unnade oss en välbehövlig sovmorgon. ♥
 
Efter klockan elva rullade vi ur sängen och jag mumsade i mig en jättegod frukost i soffan med Adele jollrandes bredvid mig. :)
Sändie har tipsat mig om Verums hälsofil med skogsbärs-smak och den är helt underbar. Så himla god. I'm in loooove. ♥
 
Efter det så öppnade jag datorn, gick igenom mina mejl och ringde lite samtal. :) Och sen har jag ägnat mig åt lite jobb och allt annat som man gör hemma varje dag - plockar leksaker, lagar mat, bäddar sängar m.m. Men disken - den har jag struntat helt och hållet i idag, haha. Men känner jag mig själv så står jag snart och diskar, bara för att slippa se den imorgon bitti. ;)
 
Och någon träning har det inte alls blivit idag - då jag har fått världens jobbigaste förkylning - aouch. Så jag hoppas verkligen att den har blivit lite snällare imorgon, så att jag kan träna igen. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: