Torsdags-städning.

I personligt.,
Den här veckan blev det torsdags-städning istället för fredags-städning. Ibland är jag lite wild and crazy ;) haha. Så nu är det förhoppningsvis rent och fint åtminstone imorgon. :)
Efter städningen så myste och lekte jag lite med barnen. ♥ Och framåt eftermiddagen fick vi besök, av både Simone och Sara. Och det innebar att både barnen blev överlyckliga ( och jag fick lite avlastning, toppen ).

Och sen ägnade vi oss åt det vanliga, tvättade, plockade leksaker, lagade mat och nattade barn. Idag blev det alltså inte så mycket struket på min to-do-list. Men det är en dag imorgon också. :)
 
För att det här blogginlägget ska bli lite mer givande så får ni se lite bilder på Elsa när hon var en liten plutt. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: