Lite ny teknik.

I personligt.,
Igår tog J på sig sina guldbyxor, haha, och gjorde ett besök på elgiganten, och det hela slutade med att vår gamla tv byttes ut mot en ny fin ( och såklart större, hehe ) led-tv. :) Och det blev en samsung smart-tv och namnet säger allt, den är verkligen smart. :) det fanns så himla många bra funktioner, men det kommer nog dröja innan jag har lärt mig allt, haha. :)
 
Så att inviga tv:n med att titta på skräckfilm var väl kanske inte så jättesmart, hehe, större yta att försöka gömma bakom handen ( så man slipper så alla läskiga grejer ).
Vi såg Sinister och den var väldigt bra, men jag ångrar att jag såg den, eftersom jag är så himla rädd av mig. Så ni som har sett filmen - jag tänkte på mr. boogie hela natten. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: