Kliv upp nu mamma.

I Adele, Lilla Elsa, personligt.,
Idag skippade jag gymmet och hade hoppats på att få lite sovmorgon och bli lite utvilad - men nej du, dels hade Adele en jobbig natt och sen hade jag Elsa pratandes i mitt öra hela morgonen: mamma, mamma, kliv upp nu, mamma, vakna nu, mamma, kliv upp nu. MAMMA. and so on.
Så vi åt frukost och sen myste vi i sängen allihopa en stund. ♥
 
 
Och det är en himla tur att så fort våra små prinsessor ler mot oss så tänker man inte ens på att man är trött eller stressad - man blir bara så lycklig. :)

Efter lite lek så stoppade jag Adele i bumbon och sen fick de leka tillsammans inne på Elsas rum. Så att jag fick fredags-städa i lugn och ro. :) Och sen gick tiden fort - Adele sov en liten stund och jag lekte / myste med Elsa innan vi gjorde oss iordning. Jag skulle nämligen till stallet några timmar och trollungarna skulle få leka hemma hos Rebecca, Robin och Sam. ♥
( det är alldeles underbart vilka fina vänner jag har som hjälper till och är barnvakt )
 
Kvällen ägnas åt att snegla på tv:n med datorn, lite böcker och papper i knät. :) J tittar på I hennes skor så det är svårt att koncentrera sig på det viktigaste, hehe. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: