7090 gram kärlek.

I Adele, Fotografier., Lilla Elsa, personligt.,
Våra små prinsessor är lika men oj så olika. ;) Adele väger nu 7090 gram och är 63,5 cm lång och Elsa var ungefär lika stor när hon var 3 ( ! ) månader. hihi. När Elsa var 5 månader så vägde hon nästan 8700 gram. ♥

Vi var alltså på bvc idag, för mätning och vägning av lilla trollungen, samt ett läkarbesök och lite vaccinering. Och hon var så duttig, hihi. ;) Elsa ställde sig vid mätstickan och nu är hon en meter lång. 100 cm kärlek ;) haha.
 
Och vet ni - jag fick mig ett gott skratt ikväll när jag tittade igenom fotografierna på min telefon ( då jag skulle uppdatera instagram ) och såg den här fina bilden.
 
 
Älskade lilla Adele blev fotograferad av Elsa tidigt imorse, haha. Blixten var inte omtyckt. ;D ♥
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: