15 januari.

I Adele, Lilla Elsa, personligt.,
Idag har vi inte gjort så många knop här hemma, vi har mest lekt och myst tillsammans. ♥
Vi började dagen med en sen frukost och sen fick jag hjälp av min snälla pappa med att skruva bort mitt bilbatteri och åka till okq8 för att byta till ett nytt ( det var typ ett år gammalt och min bil ville ALDRIG starta och det laddade ur hela tiden ). Så om skruttbilen inte startar imorgon kommer jag nog gråta lite.
 
Och vi har även hunnit med en liten promenad till affären, och jisses vad det biter i kinderna när det är såhär kallt, nästan så man inte ens vill gå utanför dörren om det inte är absolut nödvändigt.
Vi såg alltså ut som små påsk-kärringar när vi kom tillbaks. ;)
 
Efter att Elsa hade ätit lite middag så kom hennes bonusmormor och moster och hämtade henne, för ett besök på badhuset. :)
Så där har hon varit och plaskat i några timmar och kom hem vid läggdags i pyjamasen, hihi. Hon somnade på två sekunder efter att vi nattat henne, nöjd efter en toppendag. ♥
 
Och nu tänkte jag försöka jobba lite, även om soffan är väldigt inbjudande. ;) Eller om jag helt enkelt ska gå och lägga mig? Sömn är det lite brist på för tillfället och jag kan behöva samla på mig lite extra energi, jag ska nämligen på gymmet imorgon och trötta ut mina muskler lite. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: