13 - 01 - 23

I Adele, Barnmat., personligt.,
Idag började jag dagen med ett träningspass tillsammans med trollungarna, Elin och hennes Thilde. Väldigt skönt - men åh, så irriterad jag är på "mitt" gym nu, jag hoppas verkligen att det blir andra bullar snart.
Och efter gymmet for vi hem, duschade och sen lekte / myste resten av dagen, jag fick inget vettigt gjort överhuvudtaget - och det var skönt, haha, att inte göra något viktigt. ;) Bara mysa med barnen. ♥
Men sen kom brevbäraren med en mindre mysig grej - det är dags att börja betala tillbaks studielånet, jippi. Haha.
 
Till lunch fick Adele prova lite av min hemmagjorda broccoli-puré och tro mig, det var INTE så omtyckt. ;) haha.
Behöver jag skriva att hon nästan kräktes? ;) Hon verkar tro att hon ska få amma resten av livet, haha, men nej du - snart stänger mjölkfabriken.

Efter att vi badat båda prinsessorna och nattat dem så hoppade jag i mina duntofflor, öppnade datorn och jobbade lite. :) Och nu är det läggdags för mig med, imorgon ska Elsa vara hos sin morfar under tiden som jag och Adele åker till Hudiksvalls sjukhus. Femte gången gillt nu då kanske?

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se

Hahaha snacka om att se missnöjd ut ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: