mys-söndag.

I De allra bästa., Elsa och hennes vänner., personligt.,
Idag fick jag och Adele sovmorgon då J och Elsa åkte iväg till badhuset några timmar. :)
 
( Och här ser ni hur Adeles söta öron ser ut ibland, haha. ♥ även om det står ut väääldigt mycket på den här bilden. )
 
Så vi myste i sängen och sen åt jag en god frukost innan jag plockade iordning lite i lägenheten, diskade och skapade lite ordning i ett av våra köksskåp ( som var alldeles proppfullt med plastlådor i olika storlekar, vispskålar m.m. ) och jag behöll lite mindre än hälften, så nu är det ordning och reda, åtminstone i det skåpet, haha. :)
 
Sen när J och Elsa kom hem så åt vi lite lunch innan vi promenerade ner på Jysk för att beställa en soffa åt J:s föräldrar. :) sen hälsade vi på Robbelirobban en stund på Elgiganten. :) Och efter ett litet besök på affären promenerade vi hemåt och bytte ut vagnen mot bilbarnstolen och sen hämtade vi upp Robin och for vidare hem till honom, Rebecca och Sam. ♥
Och efter några timmar av organiserat kaos ( som Rebecca så fint beskrev det, haha ), bråkiga / mysiga barn, tv-
spel, hemmagjord pizza och mumsig efterrätt så åkte vi hem med två jättetrötta trollungar. Elsa somnade inom en minut efter att vi nattat henne. ♥
 
 
Tack för en alldeles perfekt ( haha ) söndagseftermiddag. ♥ 
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: