Glossybox.se

I Vackra ting, personligt.,
Min underbart snälla mamma ♥ har påbörjat en prenumeration åt mig på Glossybox.se och igår fick jag min allra första box. Den var fylld med diverse skönhetsartiklar och det kommer recensioner på dem senare, när jag hunnit testa dem. :)
 

Och det här är riktig vardagslyx - en fin rosa ask, innehållet ligger invirat i silkespapper och har ett fint snöre knutet runtom. ♥
 
 
( för er som inte vet vad glossybox är så är det en lyxig skönhetsbox som man får hem en gång i månaden, och den innehåller 5 st skönhetsprodukter - det kan vara allt från smink, till hårprodukter, duschcreme, nagellack m.m. klicka på länken ovanför och läs mer ;) och gör en egen beställning, hihi. )

  
Skrivet av: Bästaste mamma :)
I

Den lilla vardagslyxen är det minsta jag kan göra ❤




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: