Vår fredagsmorgon,

I personligt.,

Idag var jag tröttare än vanligt så det tog en lång stund innan jag kunde rulla ur sängen ( och ja, jag rullar ur sängen nuförtiden, haha ). Efter en liten stund vaknade Elsa och begärde att få titta på teletubbies på pappa Johans iPad. :) så där myste hon i soffan <3 under tiden som jag gjorde mig iordning.
Och ni skulle bara veta hur hennes harmoniska humör byttes ut när det var dags att stänga av teletubbies och åka till dagis - herreguuuud. Hon skrek, hon låg på golvet och grät krokodiltårar och hon ville INTE åka hemifrån. Underbara trots. Haha.
Men när hon insåg att det regnade ute och att hon skulle få ha sitt paraply så blev det lite lättare att gå hemifrån. :) men sen blev det ju lite mer gråt och gnäll när hon insåg att paraplyet inte fick följa med in på dagis. Heh. :)

Och nu är jag i Hudik, på min praktik och det snöblandade regnet öser ner. Toppen.
Men det är ju fredag ;) hihi.

image descriptionimage descriptionimage description


  
Skrivet av: - säändie
I

Att barn kan älska regn & vattenpölar så mkt? Haha! Fast jag förstår att hon nappade på att få använda paraplyet. Det är så mysigt att gå ut i regnet & höra regnet smattra mot det :D



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: