Södertälje-weekend. :)

I De allra bästa.,
Vi har haft en mysig helg ( som alltid ) hemma hos mamma och syster. ♥

Det blir ingen lång text om vad vi gjort utan jag bjuder på lite iPhone-bilder istället. :)

Elsa var glad och söt i bilen påväg till mormor och moster. ♥

Och min fina J var så snäll och satt ensam fram och körde. :) hihi. ♥

Fredagskvällen ägnade jag och J åt varandra, vi åt en ljuvligt god middag på La Cantina ( restaurangen som syster jobbar på ) och sen for vi till Heron City och gick på bio. ♥
The Avengers i 3D fick stå för underhållningen. hihi. Några timmar med hålla handen i bio-mörkret är ju aldrig fel. ♥ Och man är väl aldrig så snygg som i 3D-glasögon? ;)

På lördagen döptes min lilla kusin Freja. :) Så J tog på sin finskjortan och jag tog på mig något som fortfarande gick att få över magen ;D haha.

Och efter ett fint dop och gott fika så for vi hem till mamma och sis, där jag vilade mina svullna fötter i soffan en stund. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: