Ny vecka,

I andra graviditeten.,
Dagarna går och beräknat förlossningsdatum närmar sig, sakta men säkert :)


Och ni som inte orkar läsa om mitt gnäll kan hoppa över de närmsta raderna. Heh. Inatt har jag nästan inte sovit någonting, varenda del av min kropp har gjort ont och mina fogar har varit så ömma. Aj, aj, aj. Det har gjort så ont varje gång jag måste byta sov-sida ( vilket jag måste göra hela tiden eftersom det gör ont att sova för länge på en och samma sida ) att jag nästan börjat gråta. Så jag har vaknat var och varannan minut och idag kan jag nästan inte gå. Men återigen, vad gör man inte för sina barn? Hehe.

Och här kan ni fortsätta läsa ( ni som inte ville läsa om mitt gnäll, haha ). Precis som när jag väntade Elsa så har hormonranden börjat synas lite, och än så länge har det inte blivit några nya bristningar. ( peppar, peppar, ta i trä. )

Jag längtar så himla mycket tills jag får veta om det är en liten prinsessa eller prins som gömmer sig där inne.

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://dontjustdreamitliveit.blogg.se/

Självklart inte. Kan vara väldigt skönt att få sova till typ sju-åtta ibland bara. ;-p



Är det lagligt att göra så? Det har hela tiden varit min fundering kring bilbarnsstolar. Melvin vägde (sist) vi kollade 14 kg. Jag längtar tills han väger 15 kg isåfall! :-) Ni kommer att ha Elsa framåt då alltså när ni byter stol?



Vad fin amge du fått! Sist vi sågs hade du ju typ ingen mage alls. Och snart ska ni ju ha. Herregud vad fort tiden springer iväg! :-) Och ja, verkligen super spännande att se vad ni får! :-D

Skrivet av: Rebecca
I

Men fina fina magen <3 Jag längtar också tills vi får veta vem det är som gömmer sig där inne =)



puss

Skrivet av: - säändie
I

Fina bebismagen :D Snart kommer hon ;)



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: