Mimmi Pigg.

I Lilla Elsa,

Elsa kör sin Mimmi Pigg-bil över min tjocka mage. :) hihi. ♥
Jag undrar vad lillebror / lillasyster tycker om det? ;)

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Precis, köpte också 33 cl vichy vatten, så nu har jag doppat nappen i det och tagit lite med topps. Så hoppas det försvinner! :)



Ja, jag tycker man har skyldighet som förälder att tala om för andra föräldrar om man har ett sjukt barn. Förstår inte folk som struntar i det och lämnar sjuka barn på dagis osv. Så jag blev riktigt irriterad på min kusin som inte berättade att hennes son var sjuk när vi åkte dit och hälsade på. Vera är ju "bara" 6 månader, och visst. Hon kommer ju bli sjuk förr eller senare. Men det känns så onödigt när hon är så liten, speciellt då det hade kunnat undvikas också.



Börjar närma sig för Elsas lillebror/lillasyster att titta ut nu också va? Spännande! :)

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Spännande att se vad det blir då :) Får väl hoppas att inte Elsa blir alltför besviken om hon får en lillasyster ;)



Ja guuuud, snart flyttar man äntligen! Ser inte fram emot själva flytten med allt som ska bäras och städas. Men att få komma in i huset sen kommer att bli så skönt! Längtar riktigt mycket! :)

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Men tack för ditt inlägg! Det känns som om att du förstår precis det jag pratar om. Och det är som du säger, jag har nog för höga krav, och jag var höggravid för en månad sen. Och man är så medveten, men det svänger ju om i huvudet på 5 minuter och det finns ingen tröst, när man varit hög av lyckorus 10 minuter tidigare :/ Det blir bättre snart hoppas jag. Och jag hoppas att det kommer gå bra för dig resten av graviditeten och att du får tillbaka din kropp snabbt och smidit:) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: