Jag har blivit med samsung.

I personligt.,
Eftersom min kära acer gick sönder så fick mitt trygghetsavtal från Elgiganten göra skäl för sitt namn och min dator byttes ut mot en vit/silvrig, fin samsung ( som var så mycket bättre, både prestanda- och utseendemässigt, hihi ).

Och jisses vad jag är imponerad av hur de har hanterat hela mitt ärende. Jag ringde i söndags och berättade att datorn hade gått sönder, förklarade hur och fick information om att jag skulle lämna in datorn på Elgiganten. Det gjorde jag igår, och ringde tillbaks till dem som har hand om trygghetsavtalet med servicenumret som jag fick när jag lämnade in datorn, och efter 5 minuters prat i telefonen konstaterade han att jag skulle få en helt ny dator. Toppen tänkte jag, och räknade med att det skulle ta åtminstone en vecka innan jag hade en ny dator i min ägo. Men gissa om jag blev förvånad när de ringde redan idag och erbjöd mig en ny dator ( dock en toshiba som jag verkligen inte är ett fan av, så jag bad om att få lite betänketid ) och de sa att de skulle ringa mig senare i eftermiddag istället. :)
Och efter att ha tittat runt på Elgigantens hemsida, på datorn de erbjöd och på andra datorer i samma prisklass och med samma prestanda och vips, där fanns den - den fina samsungen. :) hihi.

Jag får inte glömma att nämna min alldeles egna datornörd Andreas. :D hihi. Utan honom skulle jag vara helt förlorad i teknikens värld. :) hihi. Tack för hjälpen.

Så när de ringde mig på eftermiddagen frågade jag lite snällt om de kunde erbjuda mig samsungen istället och det tog väl en minut innan han kollat upp om det funkade och sa att självklart kunde vi göra så. :) Och efter att ha kollat upp lagersaldon och liknande så blev det bestämt att jag fick hämta ut datorn själv i butiken om jag ville, för normalt sätt så skickar de ut datorerna via post. :)

Och den här datorn har så mycket mer på insidan än vad min andra dator hade - så jag kan ärligt säga att jag älskar trygghetsavtalet som jag köpte, det var värt pengarna. :) hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: