En liten ängels begravning. ♥

I personligt.,
Idag har min det varit begravning, för min lilla kusin William - och det är fortfarande lika orättvist och oförklarligt - man ska inte behöva begrava ett litet barn. ♥
Och det gör ont i hjärtat att inte ha haft möjlighet att vara med på hans begravning. ♥
Men vi tänker på er och skickar mycket kärlek och omtanke. ♥

Min kära mor skickade lite bilder som hon fotade på Williams viloplats. ♥ Och jag vet att min morbror Petri tar hand om lilla William, där uppe i himlen. ♥

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://dontjustdreamitliveit.blogg.se/

Man finner inga ord. Orättvist är bara förnamnet! :,-(

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridaforsblom.blogg.se/

Usch! När man själv har barn så är det alltid lika jobbigt att läsa om sånt här.

Kramar till er!

Skrivet av: - säändie
I

så otroligt sorgligt & orättvist :( uffa ♥

Skrivet av: Annlooo
I

Ramlade in på din blogg nu å har läst lite i den... Även om inlägget är några år så kände jag ändå att jag ville kommentera detta inlägget... Sänder dig å även d andra anhöriga en tanke!!! Ja'a vad ska man säga egentligen om hur livet kan te sig så redigt jäkla orättvist!!! Hemskt att läsa sådant här som händer barn!!! All omtanke till er!!! <3<3<3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: