Chuck Taylor All Star.

I Vackra ting,
För några veckor sedan fick jag ett erbjudande från Ellos om 50 procent rabatt på märkesvaror och självklart tog jag tillfället i akt och beställde ett par vita, hi-top, converse. :) hihi. Och jag beställde dem trots att leveransdatumet var 10 juli och döm om min förvåning när de dök upp häromdagen. :) Lovely. ♥


Så nu väntar jag bara på att våren / sommaren ska komma på riktigt så att jag kan börja använda dem. ♥

  
Skrivet av: Anonym
I

Snygga! Nu blir jag lite avis hehe ;)

Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Åh vilka fina gumman! Jag är avis! Kanske kanske att jag ska göra mig råd med ett par sen, jag förstår verkligen att du tog tillfället i akt. Att vara fattig student och sen leva på mammapenning genererar inga miljonbelopp direkt.. :/

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: