6 maj.

I personligt.,
Idag lyste solen men det blåste iskallt. Så Elsa var inte jätteglad över att behöva vara utomhus ( hon hatar när det blåser, heh ) men vi gjorde ett litet besök på hennes morfars gata, pratade och försökte njuta av solen en stund medans kära morfar / pappa tvättade sin bil. :) Och Elsa passade på att vattna Kickis blommor, som vanligt - haha, med sin lilla, lilla vattenkanna. :)



Och efter ett besök på dollar där vi inhandlade diverse nödvändigheter så for vi hemåt och lekte en stund i lekparken. :) Och Elsa gungade i evigheter, haha, och skrek: högre mamma, mera fart, högre, högre, höööögre. Haha, tokiga trollungen.

Kvällen ägnas åt Big Brother Live så klart, och sen behöver jag nog gå och lägga mig eftersom jag klivit upp med Elsa hela helgen och sover så himla dåligt på nätterna, dumma foglossning. Så jag behöver försöka få någon extra timmes sömn.

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://dontjustdreamitliveit.blogg.se/

Usch att ha ont i fogarna är ingen höjdare! Fin mage du har fått. :-) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: