16 maj.

I personligt.,

Idag har jag och Elsa myst i soffan nästan hela dagen. ♥
Och vi har tittat på Nicke Nyfiken för sisådär 711:e gången, haha. Men Elsa tröttnar aldrig. :)

Sen tog vi en liten tupplur på eftermiddagen och hon är ju så söt när hon sover. ♥ ( då glömmer man alla trotsiga utbrott, haha


Sen ägnade vi en liten stund åt att tvätta och städa lite här hemma eftersom vi åker till min kära mor och syster imorgon. ♥ Så då behövs ju lite rena kläder och det är ganska skönt att komma hem till en någorlunda ren lägenhet på söndagkväll. :)
Att packa väskan inför en helg söderut är inte så avancerat nuförtiden, min garderob ekar ju tom, hehe, och det jag kan använda är typ leggings, linnen och koftor - toppen. Eller inte. ;) Men jag hoppas att jag kanske ska hitta åtminstone en klänning eller liknande i helgen, eftersom vi förhoppningsvis hinner med en liten stund på stan. :) Jag måste ju ha något att gömma min tjocka kropp under i sommar, haha.

Och nu ska kvällen ägnas åt soffhäng med min kära man, Arga Snickaren och Grey´s får stå för underhållningen. ♥


  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://dontjustdreamitliveit.blogg.se/

Trevlig helg! :) Och kör försiktigt. <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: