12 maj.

I personligt.,
Idag fick J sovmorgon, så jag och Elsa myste i soffan en lång stund. Nicke Nyfiken fick stå för underhållningen idag, hihi. :)

Min lilla lockiga prinsessa. ♥



Efter att filmen tagit slut så gjorde vi oss iordning och for iväg för att uträtta lite ärenden, bl.a. ett besök på apoteket ( för att inhandla lite medicin mot min dumma halsbränna ) och till affären för att köpa lite marinad inför kvällens grillning. :)

Och när vi kom hem så gjorde vi ingenting, lekte lite och bara njöt av att det var lördag :) innan det var dags att påbörja kvällens middag tillsammans med våra fina grannar. ♥
Sara gjorde sin smarriga potatisgratäng och tillsammans dukade vi, ordnade sallad m.m. och servade grabbarna med öl och diverse tillbehör, hehe. :) Elsa plockade lite blommor under tiden. Som hon gav till mig sen, hihi. ♥

Efter att ha avnjutit en mycket god middag, framförallt de grillade majskolvarna ( med smör och salt på, MUMS ) så skjutsade jag iväg Sara och Andreas ( som skulle fortsätta dricka alkoholhaltiga drycker ) innan jag så småningom kunde ha lite lördagsmys med min fina familj. ♥
Och nu sover Elsa och jag har knåpat ihop några blogginlägg. :) så resten av kvällen kommer jag ägna åt att vila mina svullna fötter i soffan, förhoppningsvis till en bra film ( så fort hockeyn är slut, heh ).

Och nu hoppas jag att ni håller tummarna för att jag får ihop några timmars sömn inatt. :)

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://dontjustdreamitliveit.blogg.se/

Johan borde ge dina fötter en omgång varje kväll tycker jag! Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: