Sundsvall ♥

I De allra bästa.,
I lördags hoppade vi in i bilen, hela familjen, och for mot Sundsvall - för två dagar tillsammans med Elsas gudfar Fredrik och hans Nathalie.

Vi började med att gå några timmar på Ikea, underbara varuhus, där vi hittade bl.a.

- nytt köksbord + stolar ( VÄLBEHÖVLIGT, haha )
- nya fina, enkla glas.
- tyg till stolsdynorna.
- ljusstakar.
- trådbackar ( för smartare förvaring i våra garderober )

Och efter att Johan och Fredrik lyckats få in allt i Johans bil ( som jag fullkomligt älskar då den rymmer så himla mycket. hihi ) så mumsade vi i oss en sen lunch på donken innan vi tittade runt i butikerna på Birsta. :)

Kvällen bestod av en ljuvligt god ( och väldigt sen, haha, men vad gör det? ) middag som snälla Fredrik och Nathalie gjorde åt oss. Och sen avslutade vi med lite chips i soffan framför en film. Som det slutade med att jag var ensam om att titta på då alla andra somnade, haha. ;) så tillslut gav även jag upp och gick och la mig, i deras stora och jättesköna säng ( de var så himla gulliga och lånade ut sin säng till mig, J och Elsa och de sov på soffan istället. )

Söndagen ägnade vi åt ytterliggare lite mer shopping, men inne i Sundsvall city istället. :) Men det var Elsa som gick därifrån med mest shopping-påsar. ;) hihi. För min del var ju utbudet ganska dåligt - då modet inte är så gravid-vänligt nuförtiden eftersom det till större delen består av magtröjor. ;) Haha.
Efter en sen lunch så for vi hemåt, fulltankade med kärlek, skratt och materiella ting ;) hehe.

Och tyvärr fotades det alldeles för lite under helgen, men huvudsaken är ju att vi hade mysigt. :)


Självklart skulle både köksbord och stolar skruvas ihop innan vi somnade, hihi. Och söta Elsa ville så klart hjälpa pappa Johan.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: