Söndagen den 18 / 3.

I personligt.,
Idag var det min tur att få sovmorgon, välbehövligt som vanligt. :) Och när jag vaknat så kom J och Elsa tillbaks till sovrummet och så myste vi hela familjen i sängen en stund, och Elsa klappade på min mage.
Sen åt vi en mumsig frukost innan J:s mamma hämtade upp oss eftersom vi skulle följa med henne till Johans mormors gamla hus i Flästa, för att titta till det och hämta lite saker. :)

Innan vi for hemåt så bjöd Johans mamma på mat, och pizzan jag åt var ljuvlig god och jag tror inte Elsa hade något negativt att säga om sina pannkakor, för de for ner i hennes mage med en väldig fart. ;) haha. Så tack för middagen Kais. :)

Ikväll tänker jag äta lite godis och titta på film tillsammans med nära och kära. Och eftersom filmvalet är sändies så kommer jag förmodligen inte våga somna inatt, haha. ;)

  
Skrivet av: Anna
I   Blogg: http://annaslaviero.blogg.se/

:) Får passa på att knäppa, kan ju va kul att jämnföra magbilderna sen:) OKej:) Mysigt med ett sommarbarn! Hihi

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Haha, Jens kan ibland han :)



Ja stackare.. Lider med dig. Hade det varit sommar nu hade jag legat naken på balkongen oavsett vad grannarna sa. (I SKUGGAN) :P



Kram






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: