Gårdagen,

I personligt.,
ägnades åt - typ ingenting. Och det var så himla skönt. :) hihi.
Eller jo, vi gjorde ju lite grejer, men inget över det vanliga. J fick sovmorgon och jag lekte tillsammans med Elsa.
Sen for vi iväg på dollarstore tillsammans med sändie och efter det så fortsatte vi leka hemma, jag och Elsa. :) J for iväg och sparkade lite fotboll. Och nu är ni säkert väldigt nyfikna på vad jag shoppade på dollarstore, eller inte. ;) haha. En ansiktsmask, diskborstar och en doftgran till bilen. Där öppnade jag verkligen plånboken eller hur? ;D Haha.


På kvällen flydde jag och Elsa hemifrån en stund eftersom J skulle ha pokerkväll tillsammans med några vänner, hehe. :) Så Elsa fick leka lite med Sandras trollungar och när jag skickat hem henne för att sova så hoppade jag och kära sandra upp i varsin soffa, dippade grönsaker, tittade på tv och skvallrade. ;) haha. När klockan närmade sig midnatt så sa mina gravidhormoner ifrån och jag somnade nästan i soffan, så då var det bara att promenera hemåt. Efter en jättemysig kväll, som vanligt.  

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: