Feberfrossa,

I personligt.,
Som jag skrev tidigare så fick jag feber nu i helgen, och det är inte alls roligt att ha feber som "vuxen". Små barn klarar av hög feber så himla bra  de kan leka och vara glada trots att de nästan brinner upp, men när vi mammor eller pappor får feber så blir man totalt förstörd.
Jag har misstänkt att det är feber på väg de senaste dagarna eftersom jag har känt mig alldeles yr och har haft ont i hela kroppen, alla leder och har bara velat sova hela tiden. Så när feberfrossan kom så blev jag inte förvånad. Så nu knaprar jag alvedon, myser under täcket och blir lite ompysslad av min kära man.
Så nu hoppas jag att den här dumma febern försvinner inom kort.

Och som om det inte vore nog med feber / influensa så har mitt illamående blivit ÄNNU värre, de senaste dagarna har jag nästan inte kunnat äta överhuvudtaget. Antingen kan jag inte ens ta en endaste tugga, eller så kan jag börja äta och tycka att det är toppen för att en minut senare totalt tappa matlusten. Och det är verkligen INTE skoj. :(

Sådär, nu har jag gnällt lite. Förhoppningsvis kan det bara bli bättre nu. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: