Clean.

I personligt.,
Idag har jag ( trots att jag är sjuk och borde mysa under täcket varje vaken minut ) städat hela lägenheten. Och det var minst sagt välbehövligt. ;) är det bara jag som funderar på hur det kan bli så himla dammigt och smutsigt / stökigt på ingen tid alls?
Jag har dammtorkat, diskat, vikt tvätt, dammsugit, torkat golven m.m. Så nu luktar det sommar här. ♥

Och nu när jag är färdig så tänker jag hoppa lite i soffan och dricka en burk cola. :) Det tycker jag att jag förtjänar. :) Sen finns det många andra måsten som borde prickas av på min att-göra-lista som bara tycks bli längre och längre, men det tänker jag nog inte göra idag. . . tror jag. Jag har ju fått order om att bli frisk, frisk, frisk så jag borde bara sova i soffan hela dagen istället för att stöka runt i lägenheten. Frågan är väl om jag kan låta bli?

  
Skrivet av: Anna
I   Blogg: http://annaslaviero.blogg.se/

Hejhej! Tack så mkt!:) Får säga detsamma till er! I September är det dags, kring den 21:a. Ska på UL i April så får se vad vi får för datum då:) Ni då?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: