Brickwall,

I Bloggdesigner.,
Våren närmar sig, och då ville jag ljusa upp min design ( även om den var ljus tidigare så kändes den lite dyster ) och jag tycker att det blev lite finare. :) Och jag flyttade även upp en del grejer från sidomenyn och la in dem i den horisontella menyn i headern.
Det är ju egentligen ingen större skillnad, men som vanligt så kommer jag väl ändra mig om några dagar, haha. :)

Uppdatera sidan med F5 om den nya designen inte visas. :)

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Haha, nej men vilket sammanträffande. Vad roligt :) Ja, man tröttnar ganska fort och det kan vara kul med lite förnyelse ibland. Dock kan det vara lite svårt att hinna med nu förtiden ;)



Förresten, vet ni om Elsa ska få en lillasyster eller en lillebror? Kul med ett syskon! Längtar själv tills det är dags igen, haha. Fast det lär nog dröja ett tag :)

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Åh, men lilla Elsa.. Tur att allt gick bra iaf <3

Men precis, jag har ju absolut ingen aning om vad som väntar, så man får ställa in sig på både det ena och det andra.

Jag har och har haft en väldigt lugn och lättsam syn på allt. Nästan lite väl lättsam kanske. Och nu kommer allt i kapp mig, förlossningen, det känns det som om vattnet ska gå vilken sekund som helst för jag känner mig sprängfylld. Men samtidigt så är det så långt kvar och jag kan inte förstå hur jag ska orka i 5-8 veckor till! :P

Jag tror nästan att graviditeten i sig kommer vara värre än förlossningen :/ Vi får väl se vad jag säger när jag har varit med om båda, haha :) Vilken vecka är du i nu?

Skrivet av: Emillie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Ja, gud ja, det förstår jag. Uscha.



Vi har bf den 29 april :) Och du?



Fin design förresten:)



Haha, ja, svullnaden ja, och alla andra jävla åkommor. Det är inte lungt om man får några samtidigt inte.

Så less, får knappt på mig strumpor längre, och att stiga ur sängen är ju inte något grassiöst step längre ;P haha. Usch för att vara så här stor.

Jag är uppe i +20kg sedan inskrivningen! Vettefan vart det ska sluta!

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Ahh, 45kg! driver du? Shit ja då ska jag inte klaga, haha. Men gud. Ja. Jo, ett och annat önödigt kilo har jag också lagt på mig :P Men vad gör det? Ska man bli tjock så kan man ju lika gärna göra det ordentligt ;)



Ett par ballerina får det bli :D



Det är bara bra att du delar med dig och inte förskönar det hela! Det är det många som gör. Jag är så tacksam :)



Skrev du något förlossningsbrev när ni skulle få Elsa? Föräldragruppen morsorna pratar inte om något annat och jag har liksom inte en aning om vad jag ska skriv.,

BM sa att vi skulle skriva ihop några rader iaf.

-Ge mig allt starkt ni har, eller vad skriver man? haha :)

Kram

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Ja, det känns skönt att slippa sommaren, för gud så jag har svettas och gör det fortfarande. Det har dock varit väldigt svårt med kläder under vintern. Har frysit väldigt mycket :/ Men ja, det är snart över.

Du din stackare måste gå över sommaren va?



Jag tycker också att det är överskattat. Man skiter nog i musik och belysning när man liger där :) Tror jag kör på min första tanke, ge mig allt ni har...



Kram






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: