12 mars.

I personligt.,
Idag är jag fortfarande sjuk, himla dumt. Och J sov lite för länge imorse vilket resulterade i att det var lika bra att låta Elsa vara hemma tillsammans med mig. Så hittills har vi bara myst i soffan, Elsa har lekt och jag har vilat. Och nu hoppas jag att hon ska bli lite trött så att vi kan sova en liten stund.


( bilden är fotad för några dagar sedan när Elsa hade fått klister-örhängen av sin söta mormor. )

  
Skrivet av: Angelica
I   Blogg: http://www.angelicasandberg.se/blogg

sv;

vad skönt att du också är nöjd med den oljan, ja men det är ju perfekt att den fixar till gamla ränder också ;)

jag har ju som tur var inte fått några under förra graviditen och inga ÄN heller.. men vill ju helst att dom stannar borta föralltid. :P jag vet att det hormonellt, men på något sätt borde det ju minska risken om man smörjer smörjer och smörjer! =)



Tråkigt med sjukstuga :( Hoppas ni snart frisknar till :)

Vad söt hon är lilla Elsa, och gulligt med klisterörhängen =)

hoppas ni får en bra dag :)

KRAM

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Tack för tipsen :) Men dom flesta säger att man inte klär bebisen förens det är dags att åka hem, bara för att det ska vara hud mot hud så mycket som möjligt :) Men jag tror vi kommer packa ner ett/två ombyten till :) Hur går det för dig? Kram

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Jasså, varför fick ni stanna kvar så länge? Det är väl bäst att packa med sig kanske :) Man vet ju inte hur länge man blir kvar som sagt. Och heldre för mycket än för lite :) Jo, det är tungt, lägger på mig vätska och känner mig sprickfärdig. Fötterna skriker varje steg och ryggen likaså :/ Det är verkligen skit jobbigt..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: