Växbo Kvarn, tjugosjunde juli.

I personligt.,
Idag har vi ( jag, sis, Johan och Elsa ) varit vid Växbo Kvarn och njutit av den underbara omgivningen, tittat på söta små djur, lekt lite och ätit en ljuvlig lunch tillsammans med pappa och Kicki. ♥
Elsa tyckte det var jätteskoj att mata grisarna och ankorna. :) Och att doppa fötterna i vattnet var också en favorit. hihi. ♥ Det var lite tråkigt för min del då jag inte kan leka så bra med henne nuförtiden eftersom jag är så himla tjock och öm överallt. Så jag stod mest och tittade på när de andra lekte. Heh. Men jag hade himla mysigt ändå, snart är ju magen bara ett minne och då kan jag leka som vanligt med min lilla prinsessa igen. ♥
Det var vår fina pappa som bjöd på lunchen ( tack så himla mycket ) Och efter att vi ätit färdigt så köpte vi med oss en nybakad Växbo limpa hem, mums. Några små polkagrisar fick också följa med därifrån. hihi.
( Elsa mumsade både smultron och blåbär i skogen, hihi )
 
En himla mysig dag tillsammans med några av de finaste som finns. ♥
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: