Söndagen den tjugoandra juli.

I personligt.,
Efter att ha ätit frukost och myst lite i soffan hela familjen, så gjorde vi oss iordning och hoppade upp på varsin cykel. :) Därefter mötte vi upp Sändie och hennes troll för att ta en liten cykeltur till Albert & Herbert där vi smaskade i oss varsin glass och barnen fick leka av sig lite. Hehe.
Det är ett under att jag lyckades fota Liam och Elsa när de var stilla - annars är det ingen hejd på dem, Elsa tycker ju att Liam är så himla häftig och skrattar åt allt han gör, vilket i sin tur gör att han spelar ännu mera apa ;) hehe. Tokstollarna. ♥
Och Leah och Elsa hade nog roligast under cykelturen där de satt i varsin cykelsits bakom mig och Sandra, de skrattade och gjorde söta miner åt varann. ;) ♥
 
Och efter att vi vilat lite i soffan så blev vi bjudna hem till pappas gata för att äta lite jordgubbar, glass och grädde. ♥ jummie. hihi. Så då fick Elsa sin vilja igenom och fick träffa morfar och Kicki ( det hade hon tjatat om sedan igår kväll det lilla trollet )
Även dit tog vi cyklarna, vilket fungerar förvånansvärt bra trots att jag är gravid och väldigt tjock, haha - det enda problematiska är när jag ska putta igång cykeln och hoppa upp på sadeln, då är styret lite ivägen för magen ;) men allt går om man vill har jag hört, haha.
 
Kvällen kommer ägnas åt att prata, skratta och proppa i sig lite onyttigheter tillsammans med Sändie. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: