En försenad födelsedagspresent.

I personligt.,
Igår hade jag en mysig dejt tillsammans med min fina vän Sändie. ♥
Hon föreslog att vi skulle åka till Majas Café och titta efter en försenad födelsedagspresent till mig. Så snällt av henne. hihi. Så vi for dit, tittade runt på alla fina ting och jag valde ut min födelsedagspresent, heh. Och efter en fika åkte vi hemåt igen, men som alltid så stannade vi till på lite fler affärer innan vi slutligen var hemma. :) Vi fick några mysiga timmar tillsammans, utan män och barn. Hehe, det är himla skönt ibland. :)
De här underbara ljusstakarna från Majas Café fick jag av henne. ♥
Och här är lite annat fint som fick följa med hem. hihi. En stor glasburk som vi kan ha flingor i, ett halsband med svart pärlor och en fin plåtburk. :)
 
Tack så himla mycket Sandra. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: