En fika tillsammans.

I personligt.,
Häromdagen var Elsa hemma hos sin farmor och farfar så då tog jag och J tillfället i akt och myste lite på tu man hand. ♥
Vi letade nya knoppar till lådorna ( på en gammal furu-byrå som vi målat vit ) och hittade några fina gammeldags knoppar som passade perfekt och sen for vi till Majas Café i Rengsjö där vi ( eller åtminstone jag, haha ) drömde oss bort bland alla underbara ting.
 
Och vi avslutade besöket där med lite smaskigt fika - deras kladdkaka är LJUVLIG, hehe.
Jag önskar att jag kunde köpa så mycket mer fina saker därifrån, men då skulle min plånbok gråta, haha. Till min stora glädje gick vi iaf inte därifrån tomhänta, det här underbara fatet fick iaf följa med oss hem. :)
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: