En cykeltur i staden.

I personligt.,
Idag har vi hojjat runt i staden, med ett stop för både kulglass på torget och lite lek i lekparken på Långnäs. :)
Och på hemvägen svettades jag som aldrig förr eftersom solen sken och det är ganska tungt att trampa runt en cykel med båda mig och mina gravidkilon + en trollunge i cykelsitsen på pakethållaren. Hehe. ♥ Så när vi kom hem så pustade vi ut i soffan en lång stund. :)
Och efter en iskall dusch så badade jag Elsa medan J var och handlade. När han kom hem hade han med sig ett stort paket till Elsa, från hennes underbara mormor. ♥ Och hon blev så himla glad för alla fina grejer hon hittade i paketet. hihi.
 
Det var vår dag i ett nötskal, och kvällen har ägnats åt soffhäng och jag tänkte snart borsta tänderna och sova lite, man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: