Det var inte igår,

I personligt.,
Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag bloggade sist. Och jag har fräschat upp designen lite i hopp om att jag ska blogga oftare. Heh. ( även om jag som vanligt inte är nöjd, jag får liksom inte till det så som jag vill )
Ni har inte missat så himla mycket under den här tiden, och det som är värt att veta kommer jag blogga om lite i efterhand. :)
Jag är fortfarande gravid, det har alltså inte kommit någon lillebror / lillasyster ännu. ♥ Och eftersom jag fortfarande är gravid, väääldigt gravid, så är jag trött och svullen som en ballong. Så jag tycker lite synd om J som får stå ut med mig. ♥
 
Elsa längtar väldigt mycket efter vår lilla bebis, hon dansar bebis-dansen flera gånger om dagen ( en dans som älskade sis lärde henne i hopp om att det skulle få lillebror / lillasyster att komma ut fortare, haha ) och pratar med magen och berättar för honom / henne att det vore mysigt om han / hon kom ut nu. ♥
Och vi längtar också, så himla mycket. ♥
 
Nu har ni fått en liten uppdatering om vårt liv. I väntans tider helt enkelt. Och förresten, var är sommaren?

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: