tisdag 24 januari.

I personligt.,
Vi är fortfarande sjuka, och jag har inte fått så mycket sömn inatt. Så täcket fick följa med till soffan och nu myser jag och Elsa här tillsammans, snyter oss, dricker mycket vatten och ritar lite prinsessor i hennes ritbok. ♥
Det är tråkigt att vara sjuk men jag har åtminstone Elsa att kramas med ibland. :) men jag längtar efter att bli frisk, jag har inte tid att gömma mig under täcket hela dagarna.

Bloggdesignen har fastnat lite, eller ja - det är jag som har fastnat lite, idéerna tog slut, så den får vara halvfärdig en stund.

Och nu ska jag försöka peta ihop lite lunch till mig och Elsa, även om matlusten inte är på topp direkt. Hoppas ni mår lite bättre än vad vi gör. ;)

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Jag skickar över några "kryapåerkramar" ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: