Pappersnäsdukar,

I personligt.,
Under den senaste veckan vill jag inte ens tänka på hur många pappersnäsdukar jag har förbrukat. Haha. Och finns det något tråkigare än att vara förkyld och behöva snyta sig hela tiden? Så att näsan blir öm och alldeles röd, usch. Men det hade varit lite mindre tråkigt om jag hade haft såna här fina hello kitty näsdukar. :) Men då hade nog Elsa stulit dem och använt dem som leksaker istället. ;) haha.

Idag skiljer sig inte mycket från igår, Elsa mår bättre och jag mår lika dåligt som förut. Så jag leker med henne i soffan, så mycket jag kan / orkar. Och hon kramar och pussar på mig, läser lite sagor och myser lite med mig när jag måste vila.

Vi har en enda plan för dagen, och det är att vi ska åka till Willys och handla blöjor till Elsa ( om vi lyckas få ihop så mycket energi att vi kan ta oss dit och hem. ) eftersom jag hittade en liten rabattkupong i deras reklamblad igår. :) Lycka, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: