Morgonmys med dåliga barnprogram.

I personligt.,
Idag känner jag mig nästan sämre än tidigare men Elsa har istället blivit lite bättre ( ♥ ), så hon tjatade på mig tills jag fick skavsår i öronen om att jag skulle kliva ur sängen och hjälpa henne att göra lite frukost. Klockan sju ( ! ), vilket var mindre skoj för mig, då jag kände mig överkörd. Men ni som har barn, vet ju att de är envisa som få ;)


Nu myser vi i soffan och Elsa har ätit upp pålägget på sina mackor och sitter för stunden och petar lite i smöret ( så hungrig var hon alltså, heh ) och jag förundras över hur dåliga dagens barnprogram är. Herregud, det finns miljoner olika program men det är väl kanske ett av tio som är värda att titta på, överhuvudtaget.
( nu pratar jag om tv-tablån på barnkanalen )
Tycker ni att dagens barnprogram är bra?

Annat var det när jag var liten, hehe nu låter det som om jag vore jättegammal. ;) Men ni vet på det ljuva nittiotalet så bjöds det på riktig underhållning för oss barn. haha.
Det allra självklaraste som jag saknar är Björnes Magasin. ♥ Och sen fanns det ju trasdockorna, de vilda djurens flykt, skymningssagor, doktor snuggles, mjölktandsmössen, bumbibjörnarna, my little pony, piff och puff - räddningspatrullen, krambjörnarna, fem myror är fler än fyra elefanter, bamse och sen minns ni väl disneydags som man längtade efter? :) hihi.

  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

"Hurra för Kalle" är Knuts bästa program, följt av "Dinosarietåget", "Småkryp" och "Murklor och purklor".

Han får bara titta TV en stund på morgon/kväll och bara på Barnkanalen, det är så många "dumma" program på andra kanaler..



Vi har inspelningsbar box så jag brukar samla några av hans favoriter så kan vi bara spela nån av dem.



Håller med dig dock, det gick mysigare program när vi var små.. Fast det kanske bara är så vi minns dem? :P

De vilda djurens flykt går fortfarande på Barnkanalen tror jag :)



Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: