Lördagsmorgon vid köksbordet.

I personligt.,
Idag ville Elsa ha yoghurt med blåbärs och hallonsmak. :) Hon är helt tokig i yoghurt - och vilken smak den har spelar ingen roll, allt är smaskens. :)



Efter frukosten så gjorde vi oss iordning, och J for till sina föräldrar med Elsa och jag shoppade lite på stan, födelsedagspresenter till föräldrarna i familjen Tofält / Harryson. :)
Nu ligger jag i soffan och försöker få tillbaks lite av energin som jag har förlorat, för även om jag känner mig bättre så är jag långt ifrån på topp. Tråkigt men sant, så det blir nog en lördagskväll i soffan, vilket inte är så pjåkigt om jag får mysa med J och Elsa. hihi.

  
Skrivet av: - säändie
I

nämen hoppla hoppla, ska vi få presenter? :D Det hade du INTE behövt. Men självklart är det alltid roligt att få ett litet paket ;) välkomna imorgon & mumsa i er tårta, smörgåstårta, fikabröd, glass & saft :)



PUSS!

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Ja gud så mycket fint de har! Och det är så roligt nu när Vera kan ha de lite större storlekarna. Tycker oftast alla kläder i storlekarna 50 - 56 är så neutrala och tråkiga. Synd bara att inte H&M finns här i stan :/ Fast det kanske är lika bra, annars skulle väl mammapenningen ta slut fortare än vad den gör, haha!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: