Gratulerar på födelsedagen älsk.

I De allra bästa.,

Idag är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag - för det är älskade Johans födelsedag. :) hihi.
Gratulerar på 26-årsdagen snyggo. ;)

Dagen började bra, eller inte - jag sov över så jag hade inte tid att kramas lite extra med J, och jag hann inte ordna frukost på sängen åt honom - tiden räckte nästan inte ens till för att han skulle hinna öppna paketen, så det var en himla tur att Elsa hjälpte honom ;) haha.
Så eftermiddagen har ägnats åt att fira honom - våra familjer har varit här och han har fått så fina presenter.




Jag älskar dig.

  
Skrivet av: Mamma/Svärmor
I

Jag har verkligen världens snyggaste svärson :)

Skrivet av: Elin - Mamma till William & Oliwer
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Har du möjlighet att följa med till skolan nått tag så får du jättegärna göra det :) Säg ett datum det passar dig isf, kommer vara iväg varje måndag och den 13 & 20 är det bokat nu :) Jag kommer ju givetvis göra naglar hemma också på kvällar och helger för en liten kostnad på 200 kr bara :)

Skrivet av: Elin - Mamma till William & Oliwer
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Nej jag förstår det :) hehe. Det tar ju hela dagen i princip iom att dom ska gå igenom hur man ska göra och sen gå och kolla så att man har gjort rätt osv, så man får rätt hjälp och så du får fina naglar :) Så det blir väl ungefär 8.30-16 ungefär! Men det är bara att du hör av dig så bokar jag in dig, jag kan ju annars på kvällar eller helger som sagt så det ordnar vi :) Hur länge har du praktik? :)

Skrivet av: Elin - Mamma till William & Oliwer
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Haha ja gör så :) Lika bra det kanske ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: