Fredagsmys,

I personligt.,

igår kväll så åt hela familjen en god middag ( även om jag mest petade runt maten på tallriken då mitt smaksinne är som bortblåst och allt smakar likadant. ) och sen myste vi i soffan en stund, med lite grönsaker och dipp. Nom, nom. :)

Efter att vi nattat Elsa så fick vi besök av Sändie, eftersom jag kände mig lite bättre. Och dum som jag är så tittade vi självklart på en skräckfilm, valet föll på Paranormal Activity 3. Som ni vet fick J titta på filmen medan jag och Sandra satt under mitt täcke och hade händerna framför ansiktet. Haha.

Och filmen var, som de tidigare, läskig på ett vis som får det att krypa under skinnet, extra mycket då det är barn inblandade. Jag tycker verkligen inte om såna där filmer, när jag inte kan se vad det är för något som är "elakt", det är mindre skrämmande om man får se vad det är för något som jäklas ( då är det lättare att bortförklara det som händer, heh. Och komma ihåg att det bara är film. ) men just filmer om spöken / andar / demoner gör mig illa till mods. Eftersom jag tror på dem, då jag själv upplevt saker som inte går att förklara.
Tycker ni om de tidigare Paranormal Activity-filmerna så borde ni definitivt titta på 3:an, då det är den filmen som hela historien egentligten börjar med och som ger en liten förklaring till 1:an och 2:an. Vilken som är mest skrämmande har jag inte bestämt mig för ännu. Heh. De är obehagliga allihopa. :)

Och som jag skrev tidigare, så var det dumt att titta på den filmen, eftersom det slutade med att jag fick tvinga J att vänta på mig innan han gick och la sig ( jag vågade inte ens stänga dörren till toaletten, haha. Och sen fick han släcka alla lampor i lägenheten och vänta tills jag hade hoppat ner i sängen innan han fick lägga sig. )
Tänk vad han får stå ut med, min J.

Jag vet att jag borde sluta titta på skräckfilmer - men det är svårt. Haha. :)


  
Skrivet av: - säändie
I

Haha att vi ALDRIG lär oss - vi är ju SÅ lättskrämda & livrädda hela tiden, så varför utsätter vi oss för att se sådana här filmer? ;) Johan lär ju ska bli less på oss snart. haha.



Jag håller med dig om att dessa filmer med spöken/andar som är onda är dom värsta skräckisarna. Detta finns ju på riktigt (tror jag). Eller man kan tillkalla onda andar genom att hålla på med just svarta madam eller anden i glaset. Så det gör ju dessa filmer ännu läskigare :/ Dessutom så har ju du varit med om saker + att mina barn har sett en del. HUA! Livrädd!



Haha, du var så rolig när du tvingade Johan att stanna uppe :p ♥



Tack för en mysig kväll ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: